Zapraszam do wyrażania swoich opinii, a w razie pytań piszcie na mademoiselle.modelina@gmail.com! Pozdrawiam gorąco! ;)

piątek, 22 października 2010

Cóż powiedziec... dziś jeszcze nic nowego nie stworzyłam ale za chwilkę się za to zabieram. Dzień dosyc ciekawy muszę powiedziec. Sprzedałam dziś kolczyki arbuzy bardzo miłemu panu kiedy to z Wiki  w oczekiwaniu na Kaję i Oliego oglądałyśmy moje dzieła. Zresztą wzbudziły one niemałe zainteresowanie! Posypało się parę ciekawych propozycji. Ale najbardziej ucieszył mnie fakt, że ów pan kupił moje arbuzy dla swojej dziewczyny( która " lubi takie rzeczy"). To niesłychana radośc kiedy wiesz, że ktoś zupełnie obcy dostanie w prezencie coś co sam zrobiłeś. Szczęście dziś sięga zenitu!
A takie oto cudeńko udało mi się stworzyc wczoraj!

cukiereczkowe kolory!
PS. Pozdrowienia Dla charming Jakuba który wczoraj poprawił mi samopoczucie i samoocenę! :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz