Zapraszam do wyrażania swoich opinii, a w razie pytań piszcie na mademoiselle.modelina@gmail.com! Pozdrawiam gorąco! ;)

środa, 20 października 2010

Cóż... oto ciąg dalszy modelinowego szaleństwa w moim wydaniu!
Zachęcam do oglądania i wyrażania opinii...
Muszę się pochwalic że dziś udało mi się nabyc coś w rodzaju modelinowej biblii! Książka jest świetna, nie spodziewałam się że aż tak!
W związku z tym dostałam dziś ogromną dawkę inspiracji! Pomysłów w głowie co nie miara a czasu niewiele. Cóż zrobic...
a oto owoce mojej pracy...



a oto pierwsza próba jeśli chodzi o technikę millefiori!
nie jest źle!
tak więc kolorowe koraliki zostały wykonane z modeliny właśnie tą metodą
pozostałe nabyte zostały w pasmanterii
umieszczone są na cienkiej satynowej wstążeczce a środkowy koralik dodatkowo jest ozdobiony troszkę inną wstążką...
Następnie udało mi się stworzyc całkiem niezły zestaw w liściastych kolorach!

To również jest millefiori

Ja wracam więc do dalszego tworzenia i projektowania tymczasem: buziaki!( szczególnie dla Wiki która miała dziś nieznośnie zły humor! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz